Over ons
Het Vrijwilligerspunt Scheveningen biedt binnen stadsdeel Scheveningen praktische, vraaggerichte ondersteuning aan zowel bewoners die vrijwilligerswerk willen doen, als aan maatschappelijke ...
Word de spin in het web van het Kalhuis in Scheveningen-Dorp!

Scan me of ga naar www.denhaagdoet.nl/o/Vrijwilligerspunt-Scheveningen/activiteiten/Receptioniste--telefoniste/39649 om je aan te melden
Contactpersoon
Samenvatting
Wij zoeken een gezellige, enthousiaste en sociale vrijwilliger voor receptionist / telefonist!Uitgebreide omschrijving
Het Kalhuis in Scheveningen-Dorp is dé ontmoetingsplek voor alle bewoners van stadsdeel Scheveningen. I.v.m. de huidige coronamaatregelen is het Kalhuis momenteel gesloten, maar wel beperkt toegankelijk voor een aantal noodzakelijke diensten. Ook bevindt zich er “het Servicepunt”, waar bewoners van stadsdeel Scheveningen terecht kunnen voor vragen over werk, inkomen, zorg, participatie en welzijn en kunt u voor een gesprek terecht bij het Maatschappelijk Werk van Welzijn Scheveningen. Tot slot bevindt zich in het Kalhuis ook het het kantoor van het Vrijwilligerspunt Scheveningen.
Als Receptionist /Telefonist bent u hét vriendelijke gezicht voor de bezoekers van het Kalhuis, het Servicepunt en het Vrijwilligerspunt. U heet de bezoekers welkom, wijst hen de weg en assisteert de locatiemanager van het Kalhuis bij het uitoefenen van licht-administratieve taken. Ook staat u mensen telefonisch vriendelijk te woord en verbindt u hen eventueel door naar 'n collegae.
Wat gaat u zoal doen?
- Bezoekers gastvrij ontvangen en de weg wijzen
- Vragen van bezoekers beantwoorden
- De telefoon beantwoorden en doorverbinden
- Diverse lichte administratieve werkzaamheden, zoals het printen en vouwen van folders m.b.t. de activiteiten
- Periodiek overleg bijwonen
Wie bent u?
- U bent minimaal 1 of 2 dagdelen per week beschikbaar. Een dagdeel is van 09:00 - 13:00 uur of van 13:00 uur - 16:30 uur.
- U heet bezoekers graag gastvrij welkom en maakt graag een praatje
- U beschikt over basiskennis van Word, Excel en Outlook
- U heeft affiniteit met het beantwoorden en doorverbinden van de telefoon
- U bent communicatief- en sociaalvaardig, representatief, integer, pro-actief en klantvriendelijk
- U beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift
- U hebt geen bezwaar tegen het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (kan op kosten van Welzijn Scheveningen worden aangevraagd).